23 buçuk ayligiz 2 aydir falan renkleri ogretmeye çalışıyorum asla ogrenmek istemiyor.sonra dedim sayilari ogretim onuda asla ogrenmek istemiyor ama başka bisey ogretim gosterim yapar anlar uygular.sadece sayilar ve renklwr yani bi turlu ogrenmedik.sadece sarı ve kırmizi ogrendi sanirim ondanda emin degilim😀bide mesela 1 yasindaydken sen kac yasindasin diye sorunca 1 yapardi elini ogrenmişti simdi 2 yapiyor mesela onuda ogrendi.ama sadexe eli ile yaoiyor 1.2 demedi hiç.sizin bebeler ne zman ogrendi acaba??? Renkleri sayilari