Oğlum 1 yaşında 6 aydır hamak beşikte sallayarak uyutuyordum. Emziği çoktan bıraktı. Beşiğe hiç yatıramıyorum. Bazen emerek uyuyor ama gündüzleri dalamıyor çok zaman alıyor uyuması. Uyutma önerisi olan var mı?? Azı dişleri çıktığı için bu durumda muhtemelen de uykuya geçişi tam bir korkuya dönüştü 🥲