Kızlar sag tarafim agriyor 2 gündur… ameliayt olali 1 bucuk sene oldu.neden agrir acaba varmi basina gelen??doktora randevu aldım ama burayada sormak istedim.dayanilmaz şiddetli bir agri degil hafif böyle agridan ziyade bisey batma gibi gibidee.agri gibide bilemedim.varmi başina geken acaba?2 ay once rutin test yaptirmiştim alt ast degerlerim normal gelmişti bu arada