Oğlum önümüzdeki ay 2 yaşını dolduracak ama geçen seneden beri 22 giyiyor. Yazın buyur 23e geceriz dedim yok yine 22 aldık. Simdi bot almaya çıktık bugün 23ler baya büyük geliyor yine 22 aldım ama sanki hiç büyütmeyelim bu çocuğun ayakları hep 22 numara alacakmisim gibi geliyor 🥲