minikveannesii bende yakın zamanda başladım oğlum boğaz enfeksiyonu sonrası antibiyotik kullandı o dönem sipariş vermiştim yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum içiriyorum damlalık şeklinde 10 damla hafta üç dört gün veriyorum burnuna da damlattım hastayken sonrasında damlatmadım bağışıklığı iyi olsun bir daha hastalanmasın diye rutin olarak vermeyi düşünüyorum birde sarımsak kürü karamürver özü veriyorum inşallah işe yarar