Merhaba kızlar. Kızım 18 aylık olucak 15 gün sonra bezden rahatsız oluyor. Büyük tuvaletini yaparkende hep söylüyor eliyle poposunu gösterip. Bazen sabahları bezi kuru kalkıyor. Bezini değiştirirken çok zorluk çıkartmaya başladı. Taktığımda rahatsızlık hissediyor. 1 aydan fazladır bu şekilde söyleyip belli ediyor. Daha erken mi bıraktırmak için ya da tam kış girmeden bıraktırsam mı ? Yoksa bir daha ki yaza kadar bezli kalıcak. Benim gibi olan varsa nasıl bıraktırmayı desteklediniz tecrübelerinizi bekliyorum.