Happyymom27 Kızım hasta olmuştu geçen hafta yeni başladığı için doktor antibiotik verdi toparladı ama öksürük var ya geçmiyo sizce ne kullanabilirim bu gece odasına soğana karanfil saplayıp koyacam başka yapabileceğim bişey varmı geçmesi için.
zehrababy Happyymom27 koyun yünü ve akgünlük sakızı denediniz mi benim geçen sene kızım uyku uyuyamıyordum ökdürmekten çok şükür bir kaç günde geçti bitti. Aktarlarda akgünlük sakızı satılıyor onu Bi tavada eritip dumanını yüne gezdiriyorsunuz. Sonra o yünü bir tülbente sarıp çocuğun bir gün göğsünde bir gün sırtında öksürük geçene kadar dönüşümlü koyuyorsunuz çok işe yarıyor. Akgünlük sakızı eridiği zaman tavadan çıkmıyor tavanımiçine yağlı kağıt koyup eritebilirnsiz. Geçmiş olsun şimdiden
hayrunn Happyymom27 bende öksürüğe sarımsak doğrayıp üstünü geçecek kadar zeytin yağı koyuyorum. 2 saat beklettikten sonra sadece yağını ayaklarının altına sürüyorum bunu 3-4 saatte bir tekrarlıyorum hemen geçiyor
Umutunannesi_ Prospan öksürük şurubu var bizede hemsiremiz onermisti kendi cocuguna kullanirmis bende 2 yıldır kullanirim oksurunce çok etkili bitkisel bir şurup oneririm