Kızlar merhaba kızım tam 1 yaşında iki gün önce ve bugün 1-2 saat huzursuzluk mızmızlık sonrası çok miktarda ve fışkırtarak kustu. Aynı olay 4 aylıkken bir kez daha olmuştu. Böyle birşey başına gelen var mı doktor bir sebep söylemedi. Etrafımdaki herkes dişlerden falan diyor daha hiç diş çıkarmadı bu arada, doktor bir tanesi patlamak üzere dedi geçen gün. Hiç normal bir kusma değil bu minnacık bebek nasıl o kadar kusar hayret ediyorum ve çok endişeleniyorum