2prenses1anneee 4 aylık bebeğimin 2 gündğr kakası aşırı derece de kötü kokuyor mide bulandırıcı şekilde niye olur acaba bilemedim ya huysuz da
merkursavascisi_06 2prenses1anneee farklı bi şey yediniz mi? Ya da siz ya da bebiş üşütmüşseniz ondan da olabilir inşallah bi sorun yoktur
defnesmam42 2prenses1anneee bilgim yok üste çıksın ama aşırı yoğun kaka ve çiş kokusu çok sevilmez hasta olabilir belki Bi acile goturebiirsiniz
esmermomm 2prenses1anneee mama mi kullanıyorsunuz? Yani kaka pis kokar doğal olarak ama mama , ek gıda ,ilaç verdiyseniz ve kan damlası başladıysaniz o yüzden olabilir.