Yarim kundak yapin, doydugundan emin olun. Benim bebegim ilk hafta inanilmaz gece aglardi. Bir keresinde gece hic uyumadik sabah 9 da uyudugumuzu hatirliyorum. Meger gece sutum asiri azaliyormus ve doymuyormus. Mamaya basladim geceleri ve rahat uyudu. Bunlari yaptiginiz halde yine ayni sorun varsa gazdir sorunuz buyuk ihtimalle. Bizde gaz sorunu olmadi o yuzden pek bir tavsiye veremem ama yarim kundagi mutlaka deneyin cok rahat edersiniz