busradonat ben tabağı e bebekten kendi markası aldım valla çok seviyorum yere geldi kirli unuttum yeri geldi içinde yemek unuttum gram kokmadi oioi alan herkes pişman ben hiç pişman değilim kaşık olarak ilk zamanlar munchin kullandım sonra tatlı kaşığı çatalı kullandı bir süre şuan da çatal kaşık aldım markasını hatırlamıyorm ama bu 1 yas sonrası için şuan bazen kendi kaşık çatalı bazen hala tatlı kaşık çatalı kullanir