Aylizsu çok şükür canım gözün aydın diyeyim benimde ilk gebeligimde kanamam olmuştu acile gittiğimde hicbisey yapmadılar kan dahi almamislardi doğum doktoru burdada yok acilde gerçekten insan o an kendini o kadar çaresiz hissediyor ki tekrardan çok geçmiş olsun sağlıcakla alın kucağınıza inşallah.