Adetimin üstünden tam 7 gün geçti dün hafif başlayan pembe akıntı bugün biraz daha koyulaşıp kırmızı oldu sol kasığım da ara ara sık olmayan ağrı var test yaptım ama ilk etapta tek çizgiydi sonra (10-15 dk) baktığımda çift oluştu gebelik olmasa sonrasında da tek çizgi olur muydu bi aydınlatırsanız sevinirim 🥲