Ezgiakyol Merhabalar 11 aydır deli altı implant ile korunuyorum hemen hemen 3-4 aydır adetim düzenli oluyordu bu ay adetim 6 ay gecikti korkuyorum hamileyimdir diye bu yöntem ile korunup hamile kalan var mı acaba koruması yüksek diye biliyorum ama
Ezgiakyol fatmayt çok şükür adet oldum 15. Günde genel olarak memnunum ama ben koruyuculuğu yüksek yani