tgcyi Bu aylarda maalesef çok normal bi durummuş, iki yaşa kadar sürebiliyormuş. Biz yanımıza hiç almıyoruz kendi yatağında yatıyor alışır diye de almıyorum hiç. Rutinden çıkmıyorum, karanlık, piş piş yapıyorum ve konuşmuyorum. Hafifledi gibi , geçici bi süreç sabredelim bakalım 🙏🏻