Kızlar benim bebeğim 11 buçuk aylık. Aslında ben odasını ayırmak istiyorum fakat şöyle bir durumumuz var bizim. Şu an ailelerimizden uzaktayız eşimin işi dolayısıyla. Ve bu yaz tayinciyiz. Tayin nereye çıkar bilemiyorum. Yani 1 yıl bile kalmicaz burda. Oğlum doğduğunda park yatak aldım yatak odasında onda uyuyo. Ayriyeten bi oda var evde boş duruyo aslında gardrop falan aldım çocuğun eşyaları için bide çekyat var. Ve bu tayinde nereye gideceğimizi bilmediğim için benim de gideceğim belli olmadığı için bebeğime oda yapmak istemiyorum. Ama bir an önce odasını ayırmanın mantıklı olduğunu da biliyorum. Montessori yatak almayı düşünüyorum ama taşınacağımız için yapmak da istemiyorum. Siz olsanız ne yapardınız? Her şeye rağmen ayırır mıydınız odasını???