Merhabalar arkadaşlar mastit olduktan sonra göğüs ucumda sivilce gibi bir beze oluştu ve emzirirken inanılmaz bir acı oluyor du bugün hastaneye gittim doktor keserek içini boşalttığını söyledi ve antibiyotik yazdı daha önce başına gelen varmı doktor müdahale etmesine rağmen hala acıyor