Hanımlar oğlumda son zamanlarda böyle bi hareket var. 10 aylık olmak üzere. Taklit falan değil yaparken eğlenmiyor yani o yüzden anlamadım tik gibi. Dişi ağrıyordur dedim ilk başta ama kollarını da yukarı doğru geriyor bu hareketi yaparken, peş peşe 5-6 kere. Yani dışarıdan tam tik gibi duruyor diyebilirim. Diş ağrısı olabilir mi ya da nedir bu