Dejajavu 17 Eylül kanamam başladı 10 gün arayla tekrar oldu yoğun bir şekilde . Progestan iğnesi ve hapı kullanıyorum. 13 haftalık gebeyim Ve ikili testim böyle çıktı ne demek bu başıma ilk kez geliyor. 2. Gebeliğim https://hizliresim.com/a3cqn8z
[silindi] Dejajavu sonuçlar biraz referans dışı çıkmış ama bu tek başına bişey ifade etmez doktor yorumlasın bir de 🙏🏻💕
BARTUMOM Dejajavu ikili testte grafik olan sonuç önemli oradaki referanslar bu test birsey ifade etmiyor . Grafik olanida sadece doktor size verebiliyor e nabizda cıkmıyor o
defnedilej Dejajavu Dejajavu beta hcg baya düşük çıkmış mutlaka doktor görmeli.13 haftalık gebelikde baya yüksek olması gerek
Dejajavu [silindi] birde kanamam olunca ilaç kullanıyorum acaba bir terslik mi var diye iyice korktum