İyi akşamlar hanımlar.. 27 günlük lohusayım süt arttırmak istiyorum kimi zaman göğüslerim inanılmaz dolgun oluyor ağrıdan hemen sağıma koşuyorum kimi zaman normal ilerliyorum. Dolaba süt koyuyorum ama emzirme sonrası aralar da bebeğime onu da veriyorum yani dolaptaki +1 her zaman sıfıra düşüyor bi birikim yapamadım😅 şu yabancı emziren annelere de sinir olmuyor değilim şarıl şarıl şişe dolduruyorlar. Bestlak içiyorum komposto içiyorum sık sık yemeye çalışıyorum ama bazen yenidoğanla mutfağa gitmek bile zor oluyor aç kalabiliyorum, su 3 lt her gün net içiyorum ama göğüslerim acıdığı zaman sağdığımda max 100 ml görmüşlüğüm var. Sağım da her zaman yapamıyorum prize bağlı ve bebeğimi bırakıp odaklanamıyorum yarıda kesiyorum. Şimdi eller serbest aldık bi parçası eksik tamamlayacaklar onu bekliyorum ama arttırmak için ne yapsam bilemedim. Hangi sıklıkla sağım yaparsam artış görürüm