Kızlar az önce fark ettim kızımın (3yaş) göz altında göz pınarlarında hafif morarma var iki kaşının ortasında ve burunda şişlik var dün de uykusundan ağlarak uyandı başının ağrıdığını söyledi. Bu iki haftadırda grip olduğu için gribten ağlıyordur diye ağrı kesici verdim ağrısı geçti ama bu deda bahsettiğim bu morarma ve şişlik oluştu sünüzit olabilir mi acaba ya da bilgisi olan varmı birazdan eşimin işten gelmesini bekliyorum acile götüreceğim.