Kızlar regl olamadım 6 gün geçti endişelendim eczaneden iki tane gebelik testi aldım biri hızlı test dedi diğeri normal gebelik testi dedi. Ama orada ki stajyer bence 10 gün bekleyin öyle yapın yanlış sonuç verebilir dedi sizce ne yapmalıyım?
Gerçekten de oğluma hamile iken 3 kere yapmıştım birini kan değerinde hamile olduğumu öğrendiğim halde gene negatif çıkmıştı. Yani o üçünde de negatifti en güzeli direkt kan mı vereyim yoksa bu ikisini yapayım mı? Ya da stajyerin dediği gibi 10 günü mü bekleyim