ss54 ilk gün yorucuydu zaten akşama doğru sünnet oldu hastanede uzaktı eve gelene kadar akşam 9 u buldu çişini yapıyorken ağlıyordu sadece neyse ki ilk saatler tek öyleydi sonra düzeldi şuan süreç devam ediyor pansuman yapıyoruz krem sğrüyoruz umarım hızlı toparlanır.