Kayra_68_aksaray Sbebek diyetten zorlanıyorum bol şu içiyorum 3 L geçiyorum ama kilo kaybı az gibi boş su için derim
Kayra_68_aksaray ebrusafura ayy ne güzel neler yaptın neler yedin neler ictin benim hedef kilom 70 75 arasi
ebrusafura Kayra_68_aksaray kısmadım açıkcası 6 dan sonra bişeyler yiyip içmiyorum bu sıralar saldım ama 74 dü gördüm sabah