8 aylık bebeğim var dün aniden ateşlenmeye başladı diş etleri de şişmişti diş ateşi sandım ama ateş 39 bulunca anladım diş değil doktora götürdüm el ağız ayak hastalığı dedi boğazları kıpkırmızı yara olmuş ağız içleri öyle ne yapmam lazım bilmiyorum sürekli acıdan ağlıyor emzik bile tutmuyor başına gelen anneler ne önerirsiniz.