Poyrazmom0 ben 2 yıl sonra tektaşım ve alyansımı buldum. Hemde Tekirdağ’a gitmiştik orda çantama koydum 2 yıl boyunca çıkmadı bir kafede ıslak mendil falan çıkartırken düşmüştür dedik. Çantayı kullanmıyordum komşuma verdim o görümcesine vermiş Erzurum’a gidip geldikten sonra çantada yüzüğü bulmuşlardı.