Sevgili anneler bana bir akıl verin. Kızımda yüksek ihtimalle yumurta ve süt alerjisi var. Yüksek ihtimal diyorum çünkü test yapılmadı henüz 47 günlük. Doktorlar sürekli olarak bağırsak tepkili alerjilerde kam görene kadar diyet önermediklerini bu besinleri yemeye devam etmem gerektiğini söylüyor. Ama ben yiyince bebeğim emmiyor. Hatta süt ve yumurta diyeti yapsam bile sanırım başka şeyler de dokunuyor normalde de ağlayarak emiyor sürekli rahatsız oluyor. Demem o ki bebeklerinizi nasıl emziriyorsunuz meme reddini nasıl aşıyorsunuz bana bir akıl verin lütfen. Emzirmek istiyorum ama olmuyor böyle de