PapatyaMom_ kesinlikle olabilir.. sütünüzden geçmese bile ki geçiyor diye biliyorum, o minicik tazecik ciğerlerine üstünüzden elbetteki kokusu geçiyor.. farklı bi sebepten hasta olsa bile o sigara onun hastalığı daha ağır geçmesine sebep olur. Bende kullanıyordum hamile kalmadan önce öğrendiğim gibi bıraktım bidaha ağzıma sürmedim. Sanki her dumanı çektiğimde onu içimde dumana boğuyor gibi hissettim, doğumdan sonrada emzirme sürecinde hiç içmedim. Bununla ilgili destek alabilirsiniz belki bırakmanıza yardımcı olacak ilaç vs vardır. Bebeğinizede kendinizede yapmayın bunu.. elimizde değil anlamaya çalışıyorum ama onun hasta olması acı çekmeside sigaraya bağlı olabilir, bunun vicdan azabını yaşamayın..