bilgedm ben cezarette kullanıyordum emzirdiğim için meme reddinden sonra sütüm kesildi sonra bende yasmin aldım başladım . Kutunun bitmesine daha var ama . Bir de kilo yaptı mı sizde. 8 yıllık evliyim prezervatif kullandık hep ve plânladığımız zaman kızlarımız oldu. Yine prezervatif de kullanıyoruz ama ben 3. Çocuk düşünmediğim için ikinci bir yöntem olarak da hap kullanıyorum. Hap ile korunmada tecrübesizim