hamcokelek33 Arkadaşlar bebeğim 5 ay 6 günlük. 3 aylıkken kendiliğinden dönmeyi öğrendi. Her fırsatta da dönüyor şu anda. Ama yüzüstünden sırt üstüne henüz dönemiyor. Normalde de aşırı hareketli bir çocuk. Normal mi? Sizinkiler kaçıncı aylarda dönmeye başladı?
bilgedm hamcokelek33 Bebeğim şu anda 6 ay 7 günlük. Dün ilk kez sırt üstü döndü. Geçen doktora da sormuştum daha dönmedi diye döner zamanla demişti.
rab25 Benim de oglum 5 aylik olucak bir kac gun sonra benimkide ayni bayadir yüz üstü dönüyor ve geri dônemiyor surekli yuzustu donuyor ypruluyor agliyor ben geri ceviyorum bu boyle bir dongu oluyor
hamcokelek33 rab25 bizimki de aynı. Normalde de yüzüstündeyken çok hareketli kendi ekseninde bile dönebiliyor sürünerek. Emeklemeye çalışıyor gibi hareketler yapıyor. Acaba bi sıkıntı olabilir mi
yuksell123 Benim bebeğimde 4 buçuk aylık aynen 3 aylıkken döndü ama sırt üstüne dönemiyor sinirleniyor huysuzlanıyor bacaklarını emekler gibi yapıyor
bilgedm hamcokelek33 Tabi tabi yüzüstü dönüyordu ama hiç yüzüstünden sırtüstüne dönmemişti. İlk kez dün döndü. Bi anda atıverdi kendini 😄
cihanm Bebeğim 7 aylık 1 aydır falan dönüyor ama son zamanlarda dönerken birden döndü kafası yere değdi ağladı o günden sonra korkmaya başladı dönemiyor
xfttmnurr hamcokelek33 zamanla dönüyor 6 aylıkken gerı donmeye başlamıştı Tabı çok sert dönüşler yapıyor kafayı vuruyo ama 🤣