defnesmam42 oğlum 15 aylıkken sallamayı bıraktım , bizim ki artık korkunc bir hal almıştı , sallardik yatağa bırakırdık 20 dk sonra uyanir ve hemen ağlardı sonra bir daha sallardık sabaha kadar bu şekildeydi en son dedim yeter yani biz ne yaşıyoruz , bıraktık ilk 3 gün ağladı tabi ama öğrendi şükür , suan 2 yaşında gündüz uykusu 5 dk sallıyorum ayagimda , gece kendisi uyuyor bu rutine alıştı oda , artık gece istemiyor sallamamızı falan , uykuları da düzeldi bu sayede , yani sizinde 14 ay erken değil
Ama ben bıraktığım dönem gündüz de sallamadım , evet gündüz uykusu daha da zor oluyor kendi kendine dalması 1 saatten fazla sürüyordu