rabiaks seda2852 peki göğsünüzde yumuşaklık oldu mu ilk zamanlardaki gibi dert değil benim ve aşırı yumuşak sizde de öyle mi
seda2852 @rabiaks evet ben 3 saatte bir emzirdiğim için biraz sertlik oluyo ama genel olarak yumuşak zaten yumuşak olması gerekiyor aksi takdirde mastit olabilir göğüsünüz ben düzeni oturttuğum için sağım yapmıyorum ama dayanılmaz derece şertlik olursa sağım yapıyorum ona dikkat etmelisiniz
[silindi] seda2852 merhaba, benim de 4 ay 10 günlük 7500 kilosu sadece anne sütü. Doymuyor olabilir mi normal mi kilosu acaba? Emzirdikten sonra huzurlu ama emin de olamadım. Henüz muayene olmadık.
seda2852 @[silindi] yeteri kadar kirli bez alıyosanız bence yetiyodur hem bebeğiniz doymuyo olsa huysuz olur benim oğlum 4 ay 14 günlük gündüz pek emmek ıstemıyo zorla biraz emiyo ama gece meme de sabahlıyo 😂
[silindi] seda2852 kısa aralıkla emziriyorum hiç hayır demiyor o yüzden sordum. Umarım yetiyordur. Sürekli mızmızlanan bi bebek ama açlıktan oldıounu düşünmüyorum. Teşekkür ederim
seda2852 @[silindi] bebeğinizi ne zaman emmeye teşvik etseniz emer zaten ister süt olsun olmasın kirli bez sayısı iyiyse büyük ihtimalle karnı doyuyodur