Darkblue evet 1 numarayı kullanıyorum şuan evde ki kutu bitince 2 ye geçicem ama optipro’yu bulmak daha kolay comfort sıkıntılı gerçekten. Elimde comfort varken küçük boy optipro aldım denedim baktım sevdi sıkıntısı olmadı tamamiyle geçtim optipro’ya siz de o şekilde yapın bence gaz kabızlık yapmasa da bebeğiniz sevmeyip içmek istemeyebilir