Benimde 6. Aydan itibaren olmaya başladı kızım aç karnına hindistan cevizi yağı, kuru erik kuru kayısı birer tanesini kaynattım suyla püre yapıp yedirdim bunu doktorumuz tavsiye etmişti. Bayağı düzeldi kızım. Armut falan bir işe yaramıyor bence ben bir faydasını görmedim. Bir de zeytinyağlı tatlı patates inanılmaz işe yaradı biz de. Ve tabiki bol su. Benim kızım başta içmiyordu. Avent suluk aldım oyuncak gibi algıladı sanırım su içiyor artık belirli bir miktar var elbette ama ben tükürmeye başlayınca alıyorum elinden suyu