Arkadaşlar kızım 19 aylık daha önce post açmıştım sallamayi bıraktım yanına uzanıp pis pis yapıyorum bayada düzen oturttuk yani ama son 3gundur gündüz uykusunda naparsam yapayım uyutamıyorum en son zoraki uyuyor mesela bugün 12de girdik odaya mama pijama genel rutinlerimizi yaptık 14.40ta uyudu neden olabilir atak dönemi varmı bu aralar inanın ne yapacağımı bilemedim şimdiden teşekkürler