Benım oğlum degıstı 4 buçuk yaşında iki alt ön dişini götürdüm devlette ki diş hastanesine doktor normal dedi bazı çocuklar böyleymiş kalsiyum fazlası gibi bisey dedi vitamini çok verdim ona bağlıyorum iyi mi kötü mü bilemedik ama yenileri hemencecik çıktı şuan 5 buçuk yaşında üstleri daha degismedi