Ay bende aldım 10 kiloluk olanı hatta geçen ay aldım evimden toz kalktı resmen aklım olsa daha önce alırdım arkadaşımda boşh var hiç memnun değil ama programına ve cinsine göre yıkarsan çok memnun kalırsın ben çoğu zaman eve modunu kullanıyorum çocuk içinde anti alerji modu asla ıslak çıkarmıyor ve wifi ile açıyorum bitince kuruyunca programı kendi durduruyor asla ıslaklık nem ve küçülme yaşamadım