Ailemherseyim biz de ayni durumdayız. Uykuları doğduğundan beri kötüydü ama aşırı ağlayan bir bebek değildi. Hatta yürüdükten sonra daha rahat ettim. Durduk yere ağlayamaları git gide azaldı, kendim evde idare ediyordum. 22 ay 22 günlükken yani 1 hafta önce annemin yanına gelip emzirmeyi sonlandırdım. Memeyi bıraktıktan sonra ilk 3 gün iyiydi hatta 3. Gün gece akşam 9 buçuktan sabah 6 ya kadar kesintisiz uyudu. Son 3 gündür sürekli ağlıyor. Ve normal bir ağlama değil bağırarak ağlıyor. Hiçbir şekilde susmuyor . Bugün sabah 7.20 de uyandı öğlen 1 e kadar sürekli ağladı. Parka götürmek istiyorum 1 haftadır , parka gitmek istemiyorum diye kapının önünde çığlık çığlığa ağlıyor. Bugün zorla çıkardım, bu sefer de eve girmicem diye ağlıyor. Eve geldik yemek yedirip yatırıcam. Dışarıda başladı ağlamaya , yumurta pişirdim. Yumurta pişene kadar da ağladı. Hiçbir şekilde susmadığı için artık hiç ses çıkarmıyorum. Müzik açtım gel kahvaltı yaptırayım dedim, oturdu yedi. Gene ağlamaya başladı. En son zorla uyuttum. 1 haftadır parka gitmek istemeyen çocuk bu sefer de parka götür kapıyı aç diye ağlamaya başladı. Hiçbir oyuncak ile oynamak istemiyor. Hiçbir şeyden memnun olmuyor. Sadece durmaksızın ağlıyor. Gece de 2’ye kadar uyuyup çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyor sabaha kadar kesik kesik uyuyor. Çok kötü haldeyiz. Evde 2 kişiyiz annem ve ben. Küçücük çocukla baş edemiyoruz siz düşünün halimizi