Kızlar selam, bebeğim 3 ay 17 günlük. Ek gıda dönemi için sizler buzluk hazırlığı yapıyor musunuz veya daha önce yapanlarınız varsa fikir verir misiniz? Neler ve nasıl koydunuz buzluğa. Şeftali vs koyuyolarmış bi yerde okumuştum ama nasıl koyduklarını hatırlamıyorum hiç