nnoktaa Mihraaa89 kerem ismini çok seviyorum. Yeğenimin adı olmasaydı koyacaktım. Ben kerem alp diyorum 😅
1aslhn Mihraaa89 Tek isim her zaman daha iyi fakat iki isim kullanacak olsam uyumuna çok dikkat ederim misal Kerem kendi başına çok güzel yanına ikinci isim olmasa daha hoş o yüzden Yağız Alp diyorum
ummukerem nnoktaa benim de oğlum Kerem ismini çok seviyorum tek başına bile çok güzel bir isim yanına isme gerek yok 🤩🤍
nnoktaa ummukerem aslında bana göre de kerem tek daha güzel 💕 bir de tanıdığım tüm keremler yakışıklı ve sempatik 😄
ummukerem nnoktaa ay sorma bizimki sosyal kelebek herkese gülümsüyor🤪 onun. Yüzünden herkesle muhatap olmak zorunda kalıyorum 🤣 ama neşeli bi bebek olması keyifli çok şükür gülerek uyanır etrafa gülücükler saçar 🤗
nnoktaa ummukerem ay bizim kerem de aynıydı. Her gittiği yerde çok sevilirdi. Tam bir istanbul beyefendisi aşık ederdi kendine. Büyüdü benim nişanımda eşimin ailesi bayıldı kendisine. Ne kadar efendi ne kadar yakışıklı diye. Eşek sıpası şimdi 16 yaşında.