16 aylık oğlum her sabah rafadan yumurta ve labne peynir yer. Bir kaç saat sonra sevdiği meyvelerden ister. Üzüm seviyor veya muzlu yoğurt yiyor bu aralar. Muzu ezip yoğurtla karıştırıyorum. Öğlen bir çorba içer genelde tarhana. Öğlen uykusundan kalkınca kefir içer. Her gün mutlaka veririm kefir ama hazır alıyorum artık. Ardından saat 15.00 gibi ara öğün yapar. Duruma göre iştahına göre dut kurusu sever çok yada yabanmersini yiyor bu aralar. Sütlaç da seviyor bebeklerden için hazırladığımızdan. Akşam yemeğinde ne varsa ona uygun veriyorum genelde ufak kase çorba içer anayemekten de yer ama. Yatarken de aptamıl hazır sıvı mamalar varya onları seviyor ondan içiyor. Beni emmiyor normal inek sütü hiç vermedim. Gece de 1 kere kalkıp içer biberonla bu alışkanlık oldu maalesef bırakmaya çalışıcaz artık. Ekstra balık yağı ve bağışıklık güçlendirici şurup önerdi doktor onları veriyorum.