Alimran Bebeğim 3 ay 4 günlük eli hep ağzında dün o kadar çok ağladı ki kesintisiz 1 buçuk saat ağladı parmağımı ağzına veriyorum tüm gücüyle ısırıyor ağZına baktım bişeyde göremedim gazdan mi dişten mi anlamadım 😕
deletedmom4842 Alimran Diş belirtisi öyle hemen olmuyor ki dişleri 3.ayda kaşınır ama patlaması 7.ayı bulabilir
Brglbray Bu ay her şeyi ağzına götürüyorlar benim oğlumda öyle olabilir olamaz değil ama erken dün doktoruma da sordum aynı şekilde el hep ağız da salyası fazla akıyor diye ama erken olduğunu bu ay bu hareketlerin de normal olduğunu söyledi. Bir de büyüme atakları var tabii 3. Aya girmekle başlıyor benim bebe de öyle huysuz zırıldak iki gündür toplasan 7 saat uyumadım 😰
Brglbray Alimran olabilir ataktır yüksek ihtimalle heehangi bi sağlık sorunu yoksa atak ayı gelmiştir 🙀
Alimran deletedmom4842 çok ağlıyor eli sürekli ağzında dişe bağladım ama gazda olabilir diş çıkarıyor derken belirtisi mi acaba diye düşündüm
Birten Evet çıkarabilir benim kızım 3 ay 5 günlüktü alt dışı vardı 15 gün sonra diğer alt dışı de çıktı tam 5. Ay da üst iki dışı mi aynı gün çıkardı yani olabilir böyle şeyler 😁