elaece2508 Kızlar bebeğim çok ağlıyor hiç susmuyor uykuya zor geçiyor evet gazı var farkındayım çıkarsakta geçmiyor napıcağımızı şaşırdık 😞 bir öneriniz var mı
Bade38 elaece2508 Bebek arabasına koy dışarı çık gezinin beraber hem nefes almış olursun hemde bebegine de iyi gelir
Minel-inannesi elaece2508 slingle kendinize bağlayıp yürüyüş yapın açık havada😊 sağlıkla büyüsün minnoş
elaece2508 Bade38 ikiz bebekler tek başıma gündüz çıkabilir miyim bilmiyorum henüz hastane dışında çıkmadık evden
Bade38 elaece2508 Bebek arabası teklimi ciftmi ikizler için olanlar varya onlardansa korkma bence hem bı dene inan çok iyi gelir
Minel-inannesi elaece2508 daha ufacıklar tek sling ikisine yeter😊 çok uzak gitmezseniz, karınlarını doyurup, temizliklerini yapıp ufak bi yürüyüş hepinize iyi gelir😊 Rabbim dağıma göre kar verir demişler, siz halledersin güzel anne