22 ay 14 günlük kızım var dogdugundan beri sadece emerek uykuya gecer ve uykusundada sık sık uyanır emer fakat dişlerde çürük baslamıs acilen sütten kesmem gerektiğini söyledi doktor yıllık izin aldım ve denesim fakat naptıysam banamısın demedi sabır tası sürdüm emdi zencefil sürdüm emdi nar ekşisi sürdüm tiksindi ama gece uyanınca tiksinirek yine emdi ben bunu nasıl bıraktorocam arkadaslar iznşm son 5 gün kaldo izindeyken boraktırmak istiyorum bana akıl verin nolur gece emmeyince çığlık çığlığa ağlıyo sakinleşmiyor