Merhaba arkadaşlar 21 +2 günlük hamileyim. 2.sınıftan 8.sınıfa kadar tüm kademelerde derse giriyorum. Sınıflarım 35-40 ar kişilik ve haftada 2 gün nöbet görevim var. Yarım saat gidiş yarım saat geliş günlük bir saat yol çekiyorum. 2 buçuk yaşında da bir oğlum var. Ev ve çocuk işleri de yoruyor. Son zamanlarda çok fazla ağrılarım var bel bacak karın ve kasık ağrısı çekiyorum. Öğrencilerim maalesef ki sorunlu laftan anlamıyorlar. Derste sürekli bağırmak zorunda kalıyorum sıkıntı stres yaşıyorum. Doktoruma söylesem ama ilaç takviye bir şey verir mi ya da çalışamaz raporu filan çok zor biliyorum ama şikayetlerim gün gün artıyor daha önce başına böyle bir şey gelen oldu mu?