İki hekim kliniği harun kaçar üzerine tanımam bende Çayırova da oturuyorum ve 40 ı çıktıktıktan sonra ıkınmaktan duramayan uyumayan sürekli ağlayan bebeğim için öneri üzerine gittim bu kadar iyi bir doktor görmedim hayatımda doktor tatlıkuyuda ve 1 saat muayane ediyor çocuğu hangi özel 1 saat sizinle konuşup çocuk muayanesi yapıyor. Git dene 1 kere şuan oğlum 12 aylık oldu gitmediğim zamanlar bile yazıyorum uzun uzun bana ne yapmam gerektiğini anlatıyor gerçekten çok ilgili pişman olmazsın önerdiğim 4. Arkadaşım gitti 4 ü de bana allah razı olsun olsun dedi.