Canss3535 ben böyle durumda direk çocuk doktoruna götürüyorum . Geçen hafta kızım ateşlendi aile hekimi diş çıkarıyo ondan dedi , durumu kötü olmadığı için acile götürmedim sabah çovuk uzmanına götürdüm. Bağırsak enfeksiyonu dedi antibiyotik yerine probiyotik yazdı onu kullandım geçti . Bir kere acile götürdüm kızımı 39 derece ateşle zar zor tanıdık doktor vasıtasıyla tahlil verip sonuç aldık crp8 enf var dedi antibiyotik aldık hatta bu değerle yatırmak bile istemişlerdi hastaneye . Direk çocuk uzmanı görsün acildeki doktor hep pratisyen doktor pek anlamıyorlar aile hekimleri de öyle