sedefakcakaya Muhammet kalın bilezik denediğim için ölçüsünü tam anlayamadım maalesef. Ben bir hafta önce 76.300 e almıştım
deniz515_ sedefakcakaya bu şekilde ölçü olarak bilmiyorum ama kuyumcu sizin isteginize göre elinde o ölçü varsa verir
minikmisimben sedefakcakaya İstanbul. Kayınpederim hep ordan alışveriş yaparmış düğün alışverişimi falan da ordan yapmıştık evlendiğimizden beri de oraya gideriz işimiz olunca.
Acu_ sedefakcakaya benmde bileklerim çok ince. Ajda 5.8 aldım geçen anca geçiyor ama bol kalıyor. Sanırım bi küçüğüde girmez. Aldığınız yere götürün daraltma yapabiliyorlarsa yapsınlar. Ajdalar genelde yaptırılıyor çünkü.
sedefakcakaya Acu_ benim de öyle elimden anca geçiyor ama bileğimde bol kalıyor. Daraltma işleminde de kesilip yapılıyor sanırım o da bileziğin gramından eksilecek. Öyle de günlük kullanımda eğilme yapar mı bilmiyorum