Gaz sancısı çekiyor olabilir veya büyüme atakları 2. Ayına kadar aşırı sakin olan kızım 2. Aya girdikten sonra içinden canavar çıktı kolikmiş.Biz o dönemi hamak beşik ve beyaz gürültüyle atlattık ama birde bebek arabasına koyup evin içinde gezdirmeyi deneyebilirsiniz oda işe yarıyordu bizde. Artı olarak bende hiç uyumuyor zannediyordum ve bu kadar nasıl dayanabildiğine şaşkındım doktoruma sordum oda bana bu kadar saat uyumamasına imkan yok meme emerken veya mama yerken gözlerini kapatıyor mu diyince farkettim o kısa kestirmelelerle günü tamamlıyormuş.