Kimseye para vermeden, okuyarak, yt’den dinleyerek eğitime başladım. 5 aylık kızım, ayakta sallanmaktan da tatmin olmaz halde, 4.ay uyku gerilemesinin içimizden geçtiği bir dönemde, her uyutma esnasında wake windows’a dikkat etmeme rağmen çığlık çığlığa ağlarken başladım. Ayakta mehter marşı eşliğinde horon teperek falan uyutuyordum yine de ağlıyordu. Dedim zaten ağlıyor? Güvenli bağlanmayı zedelemeyecek bir eğitim bu. Merak etmeyin. Başladım 1 günde fark ortada, yapın cesaret edin. Direkt başladığım gün hamağı falan topladım kaldırdım. Kararlı olmak lazım. Yt’de videolar var. Benim gibi çaresiz annelere link falan, cesaret motivasyon konuşması, ne lazımsa buradayım. Beraber yaparız ya. Oluyor yani. Bu aylarda alışmazsa ilerisi zor. 8.5 kilo kızım valla fıtık olmadan başlamak en iyisi 🫠